4 oktober 2008

Lite av lördagens förmiddag

Dagen startade med att gå till bilen för att åka till stallet och backe med ryggsäck tycker Linnéa är lite jobbigt
Ser ni! Mannen har äntligen tagit kort på mig när jag rider och det blev två kort men det ena är på min rygg och hästen rumpa så jag får visa det här där jag är närmast kameran och då bakom staketet (hur svårt kan det vara att ta ett bättre kort?).
När ridningen var klar så fick jag kasta mig av hästen för hemfärd för mannen skulle spela golf och tjejerna och jag tog oss då till lekparken.
Gungning
Ridning
Linnéa sätter fart på alla gungor
Jaha...Nu då?




3 kommentarer:

Ulla sa...

Ja det hade ju varit roligt att få se ett lite bättre kort med dig på hästryggen, ha ha.

Lena sa...

Ulla:
Vist är det konstigt, jag red förbi honom och tjejerna hundra gånger och på mycket bättre ställen än detta, hans försvar var att jag red så fort....Jag red stallet trögaste häst och idag var han otroligt seg och saknade helt egen motor så inte f-n gick det fort.

Nikki sa...

Vilken tur att du håller ställningarna så att Ulla har något att läsa, eftersom min blogg inte varit så värst uppdaterad idag. Men din är ju mer uppdaterad än vanligt! *kul* Ja visst är det typiskt karlar att ta såna där kassa kort! HA! HA! Men när du berättat var du var på kortet kunde man i alla fall gissa på att man förstått rätt HA! HA!

Fina bilder på tjejerna var det också!