21 oktober 2008

Jag har glömt söndagen

Söndag

Agnes och jag gick på bio och såg mamma Mu.
Ja jag tittade på filmen men ploppade i min iPod i örona och lyssnade på bok och Agnes tittade, lyssnade och åt sina popcorn.

Efter filmen gick vi till McDonalds och åt lunch, sedan gick vi till en jätte fint bageri/kaffe som heter Gunnarsson som ligger på Söder i Stockholm och som är väldigt berömd för sina bakverk och inhandlade balelser och chokladbollar för 172 kronor.

När vi kom hem så blev vi mötta av en superglad Linnéa som hade varit hemma med pappa och också ätit popcorn och tittat på Mora Träsk och så klart busat med pappan.

Mellisen för tjejerna, mig och mannen blev hallonbakelse, prinsessbakelse och chokladbollar, inte värdens nyttigaste mellis men de händer inte varje dag.

Agnes och hennes popcorn
Agnes är lite kär i den mörka killen i High School musical 3 och denna plansch fanns vid biografen och Agnes ville att jag skulle ta kort på honom (inte de andra).
Jag ville att hon skulle ställa sig bredvid men de vägrade Agnes.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Vilken mysig söndag du och Agnes hade. Och sen fick ni "mysmellis" allihop. Klart att man ska unna sig det ibland, det är ju så gott. Killen i High School Musical är A förtjust i också kan säga. Synd att Agnes inte ville ställa sig bredvid, då hade hon ju haft ett kort på sig själv och honom ju.

Nikki sa...

Mysigt att kunna ägna sig åt bara ett barn var! Och fikan lät ju inte helt fel!!!!!!!! Säger jag som slutat äta sånt (förutom när det är kalas då) Nu blev jag sugen (fast jag har fortfarande ont i magen)