30 oktober 2008

En bra dag för tjejerna på dagis

Idag har det varit en bra dag för båda tjejerna.
När jag kom ville Linnéa inte gå hem för hon hade det så roligt och lika med Agnes.
Linnéa var med med den nya förskoleläraren (en kille) och målat ett slott i silver färg och jag hoppas nu att denna silverfärg går att tvätta bort från kläder.
Linnéas resurs och också den andra riktiga fröken var där idag (och också igår) så nu mår tjejerna bra igen (och också jag).
I morgon ska Linnéa vara på dagis men Agnes ska gå med mig till jobbet för det är halvdag och då passar det bra att hon får komma med.
Agnes ska få ha sina nya fina svart stövlar jag köpte till henne idag och jag får ha mina (dyra) fina nya svart stövlar som jag också har köpt idag så vi kommer vara så fina hon och jag i morgon.

Här är Agnes och mina fina nya stövlar:






2 kommentarer:

Nikki sa...

Ni kommer vara snyggast av alla!

Mysigt för Agnes att få följa med dig till jobbet!

Ulla sa...

Vad roligt att Agnes kan vara med dig på jobbet en stund. Vilka fina stövlar ni har köpt er. Jag köpte mig ett par stövlar också, men inte alls så snygga som dina. Jag är så lång så klack är inte att tänka på för mig. Och definitivt inte nu när jag inte kan gå som folk längre. Men jag tycker att det är så snyggt.