13 oktober 2008

Agnes öra och så lite sång o dans

Agnes onda öra var bra igår och ingen medicin fick hon men aj, aj sa hon i natt och har sedan legat klistrad bredvid mig hela natten.
Det var bara de att 1 sekund efter hon kom till sängen stod det en annan liten tjej och pickade på min axel så det var att ha två tjejer i sängen nära, nära sig. Mannen han rymde till Linnéas säng efter ett tag så jag fick trängas själv med tjejerna.

Idag såg jag slutet på intervjun med Sören Olsson om hans bok Prins annorlunda men får kolla om den finns på SVT att titta på.

Ja det blir alltså en hemma dag idag.
Nu har medicinen börjat verka på Agnes så nu är hon pigg igen men jag ska kontakta hennes öronläkare idag och höra om vi får komma och kolla om det behövs lite mer medicin.

Här en Linnéa film när hon dansar och sjunger till Mora träsk.

4 kommentarer:

Ulla sa...

Det är väl lika bra att kolla upp örat på Agnes. Missade intervjun med Sören på SVT, ska kolla på nätet och jag har beställt boken nu. Vad duktig Linneá är att hänga med i rörelserna. Hur är det med din rygg då?

Lena sa...

Fick tid 13:30 för Agnes öra tyvärr på vårdcentralen för öronläkaren hade inga tider.
Ryggen är ok och bara lite ont men inte som tidigare men framsidan av låret är fortfarande "stickig" men det är ju inget man dör av i alla fall endast obehagligt.

Ulla sa...

Hoppas att Agnes får medicin för sitt öra så att hon blir bra snabbt. Skönt att ryggen är bättre och stickningarna i låret också ger sig snart.

Anonym sa...

Hej!
Precis som du sa "hos mig" så är det fantastiskt vad våra tjejer gör framsteg och hur förvånad man blir när de visar någon ny förmåga. Du får komma och kika på Snorpans senaste konstverk som jag har lagt ut idag.
Kul att se Linnea dansa till Honky Tonk. Den är en favorit hos oss också. Jag skulle tro att våra tjejer få starka skelett så mycket som de dansar :-).
Ps. Ang det där releaspartyt, så är det Snorpan, jag och Pappa P som är på omslaget, så nu vet du vilka vi är...