21 maj 2017

20-21/5 Astrid Lindgrens Värld på Skansen

I helgen har jag varit på Skansen och träffat Pippi, Pippis pappa, Kling och Klang, Pruskiluskan, Blom och Dunder Karlsson och också Emil, Ida, Stina, Alfred, Alma och Anton.
Jag har haft så roligt och sett på föreställningar, ätit sockervadd och mat så klart.
På söndagen kom också pappa, Agnes och mormor till skansen och såg två föreställningar med mig.

Pippi

Lunch måste ätas annars orkar man inte en dag med Pippi och Emil
 
Pippis pappa 
 
Idas sommar visa med mig Linnéa
 
Familjen Svensson från Katthult 
 
Nu är det söndag och de kom ihåg mig från igår,
Emil kram
 
Ida kram 
 
Alma kram 
 
Fick också en pratstund med Alma och senare på eftermiddagen träffade jag Alma igen och då frågade jag om den blå skrivboken och då sa Alma att hon hade den med sig till Stockholm och skulle skriva upp dagens Emil hyss i den.
 
Anton 
 
SLUT
 

Inga kommentarer: