30 oktober 2008

Linnéa

En del har DS barn som rymmer men det har som tur är inte jag men ändå måste man ha koll på Linnéa nästan hela tiden.
Idag när vi gick hem från dagis så öppnades himmelen och regnet vräkte ner och jag beslutade mig för att de blir bussen två hållplatser.
Väl vid busshållplatsen så ställde vi oss under tak och jag pratade med Agnes och när jag vänder mig om så står Linnéa vid en sittande dam och har huvudet i hennes knä och damen klappar henne snällt på huvudet och de små pratar.
Väldigt gulligt men ändå inte riktigt tillåtet av mig.
Fast damen fick i och för sig en härlig stund med Linnéa.

2 kommentarer:

Nikki sa...

Gulligt MEN förstår att du inte tillät det!

Ulla sa...

Jättegulligt och damen blev säkert glad. Men jag förstår precis hur du menar, jag har heller aldrig tillåtit såna tilltag. Men det har L struntat i såklart.