9 oktober 2008

Ingen tand, snorig, ont öra, ryggskott och stukad fotled

Idag när Linnéa och jag åt lunch så hände de som Agnes har väntat på.
Linnéas tand ramlade ut och denna gång har vi den så nu måste det komma en tandfee.......
Linnéa blev ganska förvånad och tyckte det var ganska roligt att det kom blod så hon fick inte i sig någon lunch utan satt med papper och duttade i munnen.

Här är inte tanden längre

Efter en stund ringde telefonen och det var dagis som meddelade att jag hade en liten Agnes i en soffa med ett ont öra.

Ja vad säger man om denna familj.
  • En Linnéa som är snorig och halvhängig
  • En Agnes med ett ont öra
  • En mamma med ryggskott
  • En pappa med vrickad och svullen fotled
Fast jag är glad att det bara är småkrämpor som snart går över.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Just det förra gången så svalde hon tanden ju. Det är spännande med tandfeér. Men vilken krasslig familj ni blev. Kanske lika bra att ta allt på en gång. Krya på er.

Nikki sa...

Vad tidigt hon tappar tänder! Mina har varit 6 år innan de trillat ut! Och hjälp ni är ju krassligare än OSS! Här är det bara jag med min värk och min onda rygg och Lucas med feber och ont i halsen!

Krya på er!