16 april 2008

Mormors kamera

Nu har mormor varit här och passade tjejerna en stund så jag kunde gå ut och handla.
Mormor hade också sin kamera med sig med massor av bilder från januari tills nu.

Så här kommer lite kort på tjejerna och till och med på mig och det är extra ovanligt att få med mig på ett kort.

Här har vi tre stycken i familj och jag har fått äran att ha Agnes diadem på mig:
Agnes är hos mormor efter att ha tagit bort sina halsmandlar och polyper några dagar innan:
Agnes är hos mormor och målar med vattenfärger:

Här är tjejerna hemma framför TV:n med sina Pippidockor:

Linnéa hos mormor och Linnéa har tvättat sig själv i handfatet så alla hennes kläder blev blöta och jag hade glömt sända med extra kläder:

Nu ska Linnéa åka hem:

Hos mormor och Linnéa har idag med sig sin pippidocka:

Linnéa hemma på sin 5 års dag:

Agnes står på händer och det är hennes 5 års dag denna dag:

Mormor har lite problem med kameran men svartvita kort är också fina:
Här är vi i vårt rum och det är påsk middag idag:

Linnéa är på ett strålande humör:

Och här har vi några i familjen:

Vi igen:

Linnéa är hos mormor igen och här äter Linnéa frukost:



5 kommentarer:

Ulla sa...

Åh vad många fina bilder, kul att få se hur du ser ut också.

Lena sa...

Hej Ulla:
Inte ofta jag syns på bild men jag har kommit på att jag kan gömma kroppen bakom barnen.
Jag har enorm komplex för att jag är tjock men när jag inte riktigt fixar att rätta till det så är det som det är.

Ulla sa...

Hej! Man är nog bara tvungen att försöka acceptera hur man ser ut. Jag tycker nog att det viktiga är hur man är och du är ju en klok tjej.Och tjejerna tycker ju så mycket om sin goa mamma.

Nikki sa...

Vad många fina bilder! Du ser ju ung ut för att vara så gammal *S* Nu var jag både snäll och dum på samma gång va? *S* Vad jag menar är att du ser yngre än du är! Eller ahhh får inte till det där....

Emma har likadan matta som dina tjejer! Intressant va? Du är ju inte tjock då skulle du se mig!!

Kram

Nikki

Lena sa...

Nikki!!!

Ha, ha nä det fick du inte till ordentligt!!

Jag ser nog lite yngre ut än vad jag är säger de flesta, många gissar min ålder till ca 10 år mindre än vad jag är och det är faktiskt riktigt roligt tycker jag.
Men en vacker dag så ramlar säkert alla år på en och så ser man på en gång ut som 75 eller något.

Men jag känner mig som 25 vissa dagar och som just 75 andra dagar.