13 april 2008

Det regnar i Stockholm idag

Idag är det en regning dag och tjejerna har fått vara inne.
Linnéa är snorig men febern är borta och jag hoppas det blir dagis i morgon för henne.
Mannen har nu åkt till Arlanda för att flyga till ett land i Asien och kommer hem på torsdag.
Vad gör tjejerna då när de får vara inne en hel dag?
Ja Linnéa hittade sitt paraply och så letades Agnes paraply fram också så här leker mina tjejer med paraplyer:










































Sen åkte mannen och tjejerna blev lite lessna.
Efter middagen så hörde jag Linnéa ropa HEJDÅ när jag dukade undan och när jag tittar ut i hallen har hon tagit på sig Agnes skor och sin ryggsäcka och så står hon vid dörren och säger:
Kommer pappa, kommer nu pappa.
Här är lillstumpan som redan saknar pappa efter 30 minuter utan honom:

Inga kommentarer: