8 april 2008

Linnéa är förkyld

Idag ringde dagis till jobbet vid 09:00 och meddelade att Linnéa inte var pigg, feber hade hon inte men hon ville inte göra något annat än att gå och sova och så ropade hon efter mig.
När jag kom till dagis satt hon i sandlådan med Agnes bredvid och satt alldeles still och hon blev så glad när jag kom så hon började gråta.
Inte lätt att vara förkyld med täppt näsa och snörvlande andning.
När vi kom hem så vill Linnéa bära påsen med vantar och idagboken i, Agnes hade redan sprungit upp med matpåsen.


Fast man är lite sjuk så är man hungrig och kycklingklubba är så gott.


Agnes tycker kycklingklubba är gott hon också.

1 kommentar:

Nikki sa...

Tack för kramen den värmde! Superfina bilder och intressant text. Är det okej att jag länkar till din sida från min? Blir så lätt att jag glömmer titta hit när jag inte har sidan på min blogg! Men har för mig du länkar till min så det går säkert bra annars får du be mig ta bort länken!

Kram

Nikki