3 april 2008

Tandläkarbesöket gick bra.

Inga hål i några av tjejernas tänder och båda tjejerna gapade stort och fint.
Agnes var först och Linnéa tittade intressant på.
Linnéa skulle till en annan tandsköterska och vi skulle då byta rum.
Men medan Agnes valde tandborste och leksak i burken hade Linnéa klättrat upp i tandläkarstolen och satt och gapade och sa AAAAAAAA.
Jag fick lov att bära in henne till det andra rummet och då skrek hon som en galning med när jag satt ner henne i den nya tandläkarstolen så gapade hon igen och sa AAAAAAAA.

Sedan var det järnet från tandläkaren för att springa till sångstund med den ena och dagis med den andra.
Först till Linnéas torsdagsång och jag han upp Linnéa resurs som kom gående dit med ett annat barn så jag kunde lämna Linnéa till henne.
Nu var det Agnes tur att bli lämnad till dagiset och jag kom 5 minuter innan de skulle gå i väg och se på bio.

Så allt gick så bra denna morgon.

Väntrummets bilder







Inga kommentarer: