22 april 2008

UTMANING NR 1

Masarinmamman har sänt mig en utmaning och detta är min allra första utmaning.

TRE namn jag går under:
· Mamma (av tjejerna)
· Pippi (av gamla stallkompisar)
· Älsklingen (av min älskade man)

TRE saker som skrämmer mig:
· Att mina barn ska dö (har varit så nära att uppleva detta med Linnéa).
· Att flyga
· Ormar

TRE saker jag har på mig:
· Vigselringar (har jag alltid på mig)
· Mormors guldhalsband (har jag alltid på mig)
· Svart vit klänning i blankt tyg från Lindex (har jag sällan på mig)

TRE sanningar:
· Jag skrattar högt och snarkande
· Jag snarkar
· Jag är tjock (bantar ständigt och jag misslyckas alltid)

TRE saker jag verkligen vill ha:
· Jag vill ha ett stort hål i väggen mellan kök och vardagsrum (är lite på gång men det tar nog ett halvår till att få mannen att fixa detta).
· Tid för ett långt frisörbesök (snart är det 5 månader sedan och håret är för långt och lite för många gråa hår som sticker fram här och där).
· En villa i Enskede.

TVÅ personer jag utmanar:
· Mina Tre Töser
· NIKKI

Inga kommentarer: