23 april 2008

NY sjuk

Alltså dessa sjukdomar blir man ju helt galen av.

Igår fick jag hämta Linnéa på dagis för hon var så trött och hängig.

Idag på morgonen sa mannen att Agnes kändes så varm och jag tog tempen på henne och det var 38.6, men inget annat än feber.

Linnéa hon snorar och hostar men utan feber och pigg är hon också.
Så idag gick jag och jobbade till 11:00 för att sedan åka hem för att ta över "vakten" av sjuklingarna.

I morgon blir det mormor som tar tjejerna för att sedan på fredag blir det min tur för då ska mannen men kompisar åka neråt landet (kommer inte ihåg var) för att spela golf fredag och lördag.

Jag har inget körkort och kan inte köra tjejerna till mormor som bor på andra sidan stan och lite taskigt om mormor måste gå upp tidigt på morgonen för att åka tvärs över stan i rusningstrafik så jag får ta en slappar dag hemma i stället.

Nu ser Linnéa på Disney kanalen och Agnes hon sover framför samma kanal hon.

Inga kommentarer: