10 april 2008

En ny dag

Oj idag har det inte hänt så mycket.

Linnéa och Agnes sov i sina sängar tills de skulle gå upp.

Linnéa åkte med mannen till mormor idag också men imorgon blir det dagis igen.

Agnes tog jag med till dagis och sen åkte jag till jobbet och dagens latte köptes på Gulmarsplan och dracks upp på tunnelbanan.

På lunchen gick jag till H&M och handlade lite till tjejerna och så handlade jag lite underkläder till mig så jag kan vara lite fin när jag ska till Madrid nästa torsdag.

Alltså jag och fyra tjejer till ska åka till Madrid från torsdag till söndag.
Det är första gången jag åker iväg från tjejerna.
Jag har varit borta en natt en gång och så har tjejerna sovit hos mormor en natt också.
Så det ska bli riktigt härligt och skönt att få komma bort ett tag och bara brysig om sig själv.
Nu i veckan har det varit 20 grader varmt i Madrid så jag hoppas, hoppas att värmen håller i sig där nere.
Jag längtar verkligen.
Det enda lilla orosmolnet är att mannen åker till Asien nu på söndag och kommer hem torsdag förmiddag så jag får verkligen hoppas att det inte blir förseningar men, men mormor är förvarnad så iväg till Madrid SKA jag.

2 kommentarer:

Nikki sa...

Låter härligt med en resa med tjejerna till Madrid! Ha så kul!

Ulla sa...

Åh vad härligt, det är nästan så att jag blir lite avis. Hoppas att ni får en superhärlig weekend.