18 januari 2009

Linnéa har feber

38,6 hade hon när hon vaknade men med Ipren i kroppen så går hon omkring och leker lite.
Mannen är fortfarande febrig (39) och jag har ont i halsen så denna Oslo resa kan man nu se i stjärnorna efter tyvärr.
Men de kommer nog nya chanser att få komma dit hoppas jag.
Så veckan som kommer blir nog en sjuksängsvecka för familjen.

Agnes hon såg på Moje på TV 4 nu på morgonen och han var på Mallis och hon ville dit NUUUUUUUU och så här såg Linnéa ut igår kväll, bärande på alla sin backning och solhatt på och hon längtar nog till vår sommarsemester i Mallis också tror jag

Agnes igår

6 kommentarer:

Ulla sa...

Nej, nog är det typiskt att det alltid ska bli något när man ska iväg på saker. Håller tummarna för att ni inte ska blir jättedåliga.

Anonym sa...

Hej!

Vilka underbara tjejer, verkar goa och glada!
Så kul att du hittade vår sida om Saga. När jag har lite bättre tid ska jag läsa mer på din blogg.
Intressant att läsa om en tjej med DS som är äldre!
Du är välkommen tillbaka till oss!
krya på er.
Maria, Sagas mamma.

cpmamman sa...

Vilka tjejer! Hittade din blogg av en slump och blev genast nyfiken. Ska läsa mera. Födde också med uarkut snitt fast i vecka 33 och min tjej fick en cp-skada pga syrebrist.

Linns mamma sa...

Såg att du kikat in till mig.
Trist när dom är sjuka och att det alltid infaller när man har något speciellt på programmet.
Krya på er!

Anneli (http://lmammansvardag.cabfamily.se)

Nikki sa...

Härligt! Det är bra att vara ute i god tid *S*

Kerstin B sa...

Urskön tjej på g till värmen, vem längtar inte dit...