31 januari 2009

Lördag

Idag har jag varit i stallet och ridit och det blev Nalle denna gång.
Han är en av mina favoriter fast det är otroligt mycket att rida men idag gick det så bra och det är en fröjd att rida honom när man får honom så lösgjord som han blev idag.
Tjejerna var också med och fick borsta lite på Carat.

Agnes fick ett lätt hysteriskt anfall också för hon vill åka skridskor men vi har inga och när vi kom till Coop så fans det bara skridskor till Linnéa men Agnes storlek var slut.
Så vi ska åka och köpa i morgon i stället och Agnes var så besviken fast hon viste att vi inte skulle åka skridskor för än i morgon.
Men nu har det lilla anfallet gått över och hon leker med dockor och Linnéa gör…..vad gör hon??? Jo hon ser på Mamma Mia……Har ni hört de förut eller?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hej, såg dig rida idag. Vad duktig du är, kul att se:)

Bokade av A:s ridning på tisdag när vi var på stallet idag. Hon skall på öppet hus på ett gymnasium då. Hon rider istället för en annan tjej i H4:an. Fast den är som en H5, de är duktiga i den gruppen. Hon hade ju kunnat bytt lektion med dig ju om du kan rida på tisdag 18,45!?
Ring till Skrefsta snabbt som ögat och fixa igenridning till dig själv och boka in A på din plats på lördag i så fall!
Kul att se er på stallet idag, även om det blev som hastigast!
Kram

Anonym sa...

Jag och dottern tittade på lite bilder på dina tvillingar, när Sara utbrister pippi, pippi.Alldeles riktigt där fanns ett pippi puzzel.
har du någon aning var du har köpt detta???
Våran pippi tokiga dotter skull vilja ha ett sådant puzzel.

Den 25 november 2007.

Många hälsningar ifrån Sara ifrån ulricehamn.

Anonym sa...

Förstår att du var nöjd med Nalle. Man förstår liksom att du ridit några gånger förut minsann;)

Ok, då har du fixat för dig redan!

Ja, det var Roulette. Ja, han ser trevlig ut! Eller är det en hon?

Ha det riktigt fint nu, kram

Lena sa...

Till Saraspappa (och resten av familjen så klart):
Tjejerna har fått det i 5 års present och tjejerna älskar verkligen detta pussel.
Jag har hittat det på nätet på denna sida:
http://leklagret.se/pippi-golvpussel-p-680.html.
Hittade också denna sida på ALLA Pippi saker som finns från Micki:
http://www.micki.se/micki2008.asp?avd=micki_produkter&sub2=leksaker&sub=produkter_pippi

Hoppas allt är bra med er, här hos oss är allt mycket bra och vi håller just mu på med skolfrågan. På fredag ska träffa skolan och då ska Linnéas logoped och psykolog vara med, tyvärr kan inte mannen vara med men jag hoppas jag fixar det själv.

/Lena

Ulla sa...

Det är ju inte alltför ovanligt att dom ska ha sakerna NU, skönt att anfallet gick över. Jaså, tittar Linnéa Mamma Mia.. Jo jag har nog hört det förut ha ha. Jag har ju också en Mamma Mia tokig tjej, ja ABBA-galen skulle jag vilja kalla henne.