17 januari 2009

En utmärkelse















Det är med en stor ära som jag tilldelar Dig den här Awarden!


Jag älskar att läsa Din blogg!
Tack för att jag får följa Dig i Din vardag!Du har en underbar Mammablogg!
Be Proud!*Jag har fått den här fina Awarden av Carin den grå pippin och av Skolgatan för att dom tycker att jag ska vara stolt över min underbara Mammablogg!
Reglerna för Awarden är enkla.
Jag som har mottagit Awarden, lägger upp den på min egen blogg,länkar till bloggen som jag har fått den ifrån.i min tur delar jag den vidare till ALLA Mammabloggarsom jag tycker förtjänar den!
Jag gör det lite lätt för mig och sänder den till ALLA mammabloggare jag har på min lista med bloggar.

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Klart du är värd en award :o) Kul att läsa om dina tjejer! Vi har ett tvillingpar på badet där den ena har ds, de är typ 6 mån.

kram

Ulla sa...

Jag kan bara hålla med, det är så roligt att följa dig och dina tjejer. Du har oftast så många fina bilder och videosnuttar att visa också, jätteroligt. Tackar för att jag får ta emot utmärkelsen också.

Skolgatan sa...

Ja den är du värd! Vi har också ett tvillingpar i vår ds-grupp där den ena har ds. Dom är 1 år nu. En av mina närmsta vänner fick tvillingar för 1 1/2 månad sen(ingen ds)men dom verkar ha fullt upp!

KRAM