16 januari 2009

Mannen är sjuk

Mannen har troligen fått influensan. Han ligger med täcket under näsan och huttrar, hostar och är febrig stackaren.
Så jag har nu lagt barnen på golvet i sitt rum, ja det var alltså Linnéa som skulle ligga på golvet, jag i Linnéas säng och Agnes uppe i sin säng men Agnes blev så lessen så nu fick vi ta ner Agnes madrass på golvet så båda tjejerna sover nu på golvet (ja på madrassen alltså hoppas jag har inte kollat på dem på ett tag).
Men de är så söta.

Nu hoppas jag att jag inte blir smittad för jag ska till Oslo på måndag och jobba.
Jag ser verkligen fram mot att få träffa arbetskollegorna i Oslo och se hur de har det där på "min" bank.

Här ser ni de två änglarna på madrassen på golvet:


















Linnéa har somnat och lagt sig på Agnes


















Men Agnes hon är vaken och håller om sin kära syster

4 kommentarer:

ylvisen sa...

Åh va mysigt det ser ut, så kul att se när hon håller om syrran!

kram

Nikki sa...

Usch då stackars dig som har en man som är sjuk (vi vet väl alla hur män är när de är sjuka HA! HA!) Nä skämt å sido, stackars mannen med! Såg mysigt ut i barnens sovrum! Tänk så små saker som kan betyda så mycket för våra barn!

Håller tummarna för att ni inte blir sjuka!

Ulla sa...

Åhh, jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser dina tjejer som är så goa med varandra. Hoppas nu att ni inte blir sjuka och att du kommer iväg till Oslo, roligt för dig. Inte så kul för mannen din som är så sjuk, usch för influensa.

Anonym sa...

Jag hoppas verkligen du klarar dig (och barnen också). Hela familjen är drabbad här, det är INTE roligt.