17 januari 2009

Fredag

I fredags så var dagis stängt och tjejerna var hos mormor.
Där lever de loppan och det är tur att mormor redan är gråhårig för annars.......ja ni vet vad jag menar.

Efter jobbet åkte jag till mormor och där väntade vi på mannen som kom och hämta oss och då var han ordentligt dålig och självklar hade det hänt något på Essingeleden så det tog långt tid att komma hemma, då önskade jag verkligen att jag hade körkort eller jag önskade att jag kunde köra bil.
Här kommer tre foton som mormor har tagit på tjejerna i fredags.

Linnéa äter spagetti

Mer spagetti ätande

Här har Agnes gjorde en koja som tjejerna har krupit in i

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Ha ha, inte lätt att få i sig spagetti! kram

Ulla sa...

Vilken tur att de kan ha det så mysigt hos mormor.

Nikki sa...

En mormor är bra att ha!