27 november 2008

Torsdag

Inte rekord idag men det var nära. Lämnade tjejerna på dagis runt 07:30 och då var tjejerna friska och krya och Agnes hade inget kli och medicin hade hon fått på morgonen.
Men 09:00 på samlingen så "ploppade" allt upp igen på Agnes och hon blev super kliig igen så 09:30 ringde dagis till mig så jag packade ihop och hämtade Agnes.
Jag ringde på vägen till dagis vårdcentralen och jag fick en läkartid (ja!!?) när vi kom dit var det inte så mycket rött och kli kvar men helt plötsligt säger Agnes att det kliar och på kinden kom det fram flera utslag och läkare och jag tittade på när de "pluppade" upp.
Läkaren trodde att Agnes kan ha ett virus i kroppen så hon ska vara hemma och ta det lugnt och så ska vi ge henne allergimedicin i 7 dagar morgon och kväll för hennes kli.
I morgon åker Agnes till mormor, Linnéa till dagis och jag åker till Stockholm International Horse Show på Globen.

Inga kommentarer: