19 november 2008

Bokat resa

Idag har jag bokat tjejernas, min och mannens första Sunwing Resort semester.
Jag säger bara, ”attans” vad dyrt det blev.
Men allt finns för barnen som lekpark, flera barnpooler, sandstrand och hav utanför hotellet och så Lollo & Bernie.
När det ändå var så dyrt drog vi till med Royal Family också och då ingår välkomstpaket, morgonrockar och städning och diskning varje dag plus att vi också tog Sunwing Resort Inclusive som avser 7 frukostbuffé, 5 luncher och 5 middagar.
Så nu får man allt dra in på handlandet under första delen av nästa halvår.
Nu får man bara hoppas att det blir fint väder och att ungarna inte blir sjuka och inte bränner sig inte ramlar och slår sig och.......där slutar jag.

Och det är hit vi ska:
http://www.ving.se/sunwing/sunwinghotelmaster.aspx?hotelareaid=629&categoryid=16&itemid=629

3 kommentarer:

Ulla sa...

Men vad perfekt och dyrt, men det kan det ju vara värt. Nu ska du inte tänka på vad som kan hända innan och under resan utan bara tänka på vad underbart härligt det kommer att bli. När åker ni? Just ja, lite avundsjuk blir jag förstås.

Anonym sa...

Avis som 17!!

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.