24 november 2008

Tand och dans

Nu har den ena lösa tanden ramlat ur och ligger nu under Agnes huvudkudde och i en plastpåse så den inte försvinner för den var så liten och snart ska vi byta ut den mot en plastpåse med pengar.
Tyvärr har halsontet för Agnes övergått till diare så vi blir hemma i morgon också och Linnéa går om kring och pruttar hela tiden så jag hoppas, hoppas att det bara är en liten magsjuka som har drabbat familjen.
Tyvärr suddiga bilder.

Det blir en dansfilm också på tjejerna och denna dansades innan tanden lossnade

2 kommentarer:

Skolgatan sa...

ÅÅ jag bävar för den dagen mina barn ska tappa sina tänder,hua jag tycker det är skitotäckt,när den hänger och dinglar i en liten skinnbit..wooaa,det får bli en pappa-grej:-)

Lena sa...

Skolgatan:
Har inga problem med detta som tur är men ingen av tjejernas lösa tänder har hängt och dinglar.
Linnéa tappade sina två första i somras och en svaldes och en satt i mackan.
Agnes hon pillade ut sin själv och nu så försöker hon med stor möda att få loss den andra också.
Så här behövs inget göras av mig utan tjejerna fixar de själv (ja då plastpåsen med pengar under huvudkudden föll på min lott förstås).