22 november 2008

Stall och Kalas

Idag åkte vi till stallet i ett snöigt Stockholm.
Väl i stallet så fick jag min älsklingshäst och det gick så bra att rida så jag var så glad och lycklig.

Efter ridningen och borstning av hästen så bar det av till leksaksaffären där en present inhandlades till födelsekalaset tjejerna skulle till klockan 14: 00.
Hem fort för att duscha (tjejerna hade ätet lunch i stallet) och sedan iväg till kalaset.
Det blev ett super härligt kalas och alla barnen hade det så roligt i två timmar.

Tyvärr blev det inte så många foton på kalaset men ett Linnéa foto blev det i alla fall.
Agnes hon hade så mycket att göra på kalaset så henne såg jag inte så mycket av.

Mannen hade efter stallfärden åkt till landet för att sätta vinterdäck på bilen och han kom fram till landet utan att något hände i det snöiga vintervädret.
Mannen sover över på landet så inatt samlas tjejerna och jag i samma säng så det blir nog inte så mycket sovande för mig eller jag får nog smyga mig till tjejernas rum och lägga mig i Linnéas säng.

Här kommer nu kalasfotot på Linnéa:

1 kommentar:

Ulla sa...

Vad söt hon är i sin fina klänning