12 november 2008

DS kille

Agnes tycker om att somna till akuten som är varje kväll 19:30 på TV3.
Idag efter reklamen så var det en liten DS kille med som hette Elias som hade fått ett sår i bakhuvudet som behövdes sys.
Agnes som fortfarande var vaken (i vanliga fall somnar hon efter ca 4 minuter) frågade om killen hade en extra pusselbit som Linnéa har och varför hon undrade var för att killen tuggade på tummen precis Linnéa gör (inget om söta små ögon eller öppen liten mun med en liten tunga utanför).
Killen fick lugnande sådan där lugnande som gör barnen glada och lite lätt berusade och han var så söt på slutet när hans ögon gick lätt i kors när han sa hejdå till doktorn med ett stort leende.

Sedan låg jag kvar hos mina sovande tjejer med ett leende för denna lilla kille var så söt och så klart för jag hade mina tjejer när mig, en på min arm och en ovanför mitt huvud.

En sak till, inte ett ord sades i programmet om att killen hade DS alltså han var en helt vanlig liten kille med ett sår i bakhuvudet.

Glömde:
Linnéa bajsade i duschen idag (igen). Undra när hon ska sluta med sådana saker.

Inga kommentarer: