26 februari 2009

Torsdag morgon

Nu sitter Linnéa och jag och äter frukost eller jag äter en rostad smörgås och dricker latte Linnéa tittar på sin rostade smörgås och glas med mjölk men hon säger att hon är hungrig.
Jag är alltså hemma idag med ett tungt huvud, en ond hals (det är små, små tuggor av mackan), ett öra som knakar och gör ont, en snorig näsa och så kallsvettas jag.
Mannen gick tidigt till jobbet för att ha ska gå tidigt för att hämta mig och tjejerna på dagis klockan 3 för Linnéa ska till logopeden på HAB idag så jag som då inte har gått och jobbat har tjejerna hemma också för jag orkar inte ta dem dit.
Så idag blir det DVD filmer här hemma och köttbullar och makaroner till lunch och mannen får hämta Linnéa här hemma och själv ta henne till logopeden.

Här är Linnéa som tittar på sin frukost:

Hittade en bild på tjejerna när de "toalettar" tillsammans

En söndags bild hittade jag också på tjejerna som hittat kläder själva och klätt sig.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Oj du låter lite sjuk. Krya på dig. Kram

Kerstin B sa...

Det måste vara så roligt för dem att ha varandra. Krya på dig!

Ulla sa...

Näää, så det blev sjukt iaf. Krya på er, hoppas att det är snabbt övergående.

Lena sa...

Jen:
Jo lite seg är man allt.

Branmarkarna:
Tjejerna har jätte roligt tillsammans nästan hela tiden. De är otroligt tajts och jag är väldigt rädd för skolstarten efter sommaren då de ska gå i olika klasser fast som tur är i samma skola.

Ulla: Jo jag blev sjuk. Kände redan igår på jobbet men då hade vi folk från Belgien och Irland som skulle gå igenom saker med oss och jag fick bita ihop, restaurang besöket gick i och för sig bra men det var nog vinet som gjorde det.