28 februari 2009

28/2

Agnes:
Jag gillar henne (inte bara för det fina förnamnet) och också idag och de var en bra låt och bra underhållning.

Uppdatering runt 23 tiden: Ja, ja jag hade rätt!!!!

Star pilots:
Den var väl också bra men hur många gånger har man hört denna låt tidigare? Linnéas favorit hon applåderade länge.

Uppdatering runt 23 tiden: Jaha det var han Johan Becker som sjöng, viste att jag kände igen honom men kunde bara inte placera honom.

Susanne Alfvengren:
Hon sjunger enligt mig jätte bra men huamig vad låten var tråkig.
Agnes tyckte den var såååååå lång och tråkig.

Anna Sahlen & Maria Haukaas Storeng:
Fast det var som tidningarna skulle skrivit "bröst chock” så nej vilken tråkig låt.

Thorleifs:
Nej, nej, nej och åter nej.

Uppdatering runt 23 tiden: Alltså hur kunde denna bli en av de 5?

Sarah Dawn Finer:
Hon sjunger såååååå bra men jag tyckte inte låten var tillräckligt bra.

Uppdatering runt 23 tiden: Alltså jag fattar inte, hur gick det till, varför gick hon inte direkt till globen?

Next 3:
Inte bra. Var det Spaniens uttagning jag denna gång hamnade i?

Malena Ernman:
Nej, nej och jag fick för mig att jag såg något Italienskt underhållningsprogram som man inte fick någon kläm på vad de gick ut på.

Uppdatering runt 23 tiden: ??? eller ska man skriva ut de. FRÅGETECKEN!

Undra hur det slutar för detta är skrivit när det var två minuter kvar på röstningen.

Uppdatering runt 23 tiden: Ja nu har det gått många, många minuter.

Petra Mede:
Är BÄST!!!!

1 kommentar:

Ulla sa...

Idag såg jag så lite av melodifestivalen, eller jag såg men hörde knappt något. Blev väldigt förvånad och besviken att inte Sara D-F inte gick direkt till final. Inte för att låten var så bra men någon opera vill jag då inte ha.

Linnéas sommarlov 2017 (till skolan)

För andra gången denna sommar så åkte jag till ALV och denna gång med en kompis som heter Matilda och vi sov över också i ett litet hus bre...