3 juni 2010

Vi missar inte fotboll / bröllop

Läste detta på Vings hemsida och vi åker om ca en vecka till ett sådant hotell:

Juni 2010 blir en händelserik månad för oss svenskar! Inte nog med att det är fotbolls-VM, den 19 juni ska kronprinsessan Victoria också säga ja till sin Daniel.
Reser du med Ving behöver du inte missa något av det. Vi håller just nu på att förbereda oss minutiöst fär dessa händelser. Först och främst genom att rigga upp storbildsskärmar på alla våra Sunwing Resort där vi kommer att visa de viktigaste matcherna och – naturligtvis – prinsessbröllopet live via SVT World. Baren kommer vara fylld till bredden med förfriskningar och i Miniland planeras det för prinsesspyssel och andra aktiviteter att komma i stämning med.

9 kommentarer:

Nikki sa...

Låter som vi måste komma och hälsa på er den 19 juni!!!! Ha! Ha!

Lena sa...

De är bara att komma!

Nikki sa...

Emma såg en bild på Agnes och sa att hon liknar ju mig! De är faktiskt lite lika. Ska bli kul att se om du och jag är lika IRL också för Noah brukar alltid peka på din bild på nätet och säga att det är jag. Ha! Ha!

Lena sa...

Inte långt kvar nu för än vi får reda på de!

Helen sa...

Hoppas ni får en skön semester allihop!

Nikki sa...

Lena! Är du duktig på att packa eller är du som jag dvs packar ner halva garderoben och lite till? Det är så mycket jag har på min måste ha med lista! Tar ni med något för att underhålla tjejerna? Vad i så fall? Vi tar med deras Nintendo DS, portabla dvd/tv., pennor, papper och ritblock, några tidningar också yatzy och spelkort. Ja du ser det tar liksom aldrig slut!!! Ha! Ha! Sen alla miljoner kläder som måste med!!!! Japp jag är värdelös på att packa det är bara att inse!

Ulla sa...

Vilken tur ni har. Jag hoppas också att ni får en skön semester allihop. vatti

Lena sa...

Duktig vet jag inte men jag har lista och det blir per barn bara 7 klänningar, 4 linnen, 4 tröjor, 1 par shorts, 4 badkläder och 7 trosor. Vi har beslutat att tvätta 2 maskiner för tvättomaterna ligger i vårt hotell (och då kan jag i lugn och ro och ensam lyssna på min bok jag har i Ipoden). Tjejerna får pennor, block, memori kortlek, en sagobok och så har A sitt Nintendo DS med sig sedan har vi lekpar, och minilandlekpark plus olika aktiviteter som A i alla fall kan vara med på själv, ska Linnéa vara med så är jag med. Mannen har nästan inget med sig och jag har 7 klänningar och 3 badkläder och ett bar sandaler. Sedan har vi de kläder som vi åker i också. Man använder ändå inte så mycket när man är på plats och vi ska inte göra mer en ca en utflykt. Behöver de något mer så får man köpa där och de vi ska handla är hinkar o spadar och badmadrass och delfin med delfinbebis i magen (som jag lovat A).

Nikki sa...

Oj sitter här och skrattar JAG ÄR GALEN!!!!!! Jag vågar inte ens skriva vad jag hade tänkt ta med! Vi har också tvättmaskiner på hotellet i närheten av barnpoolen men tänk om de är sönder eller upptagna hela tiden så står vi där med skitiga kläder.... jag tar med mig dubbelt så mycket kläder som du minst!!!!!! GALET I HÖG GRAD!!! Jag ska se om jag kan tänka om!!!

Det finns underhållning för barnen på hotellet. Vi tar med lite spadar som vi kan kassera där sen men köper hinkset och flytmadrasser som INTE följer med hem igen.