21 februari 2009

Melodifestivalen 21/2

Till final i Globen
EMD:

Ja det var väl ok men inte så man dog direkt.
Molly Sandén:
Jag är lessen men jag fixar inte dessa ballader tyvärr.

Till Andra chansen
Rigo:
Den hade jag velat ha direkt till Globen, rolig och svängig.
BWO:
Sångaren har en ordentlig nässång och Bard hade glömt hakbandet till hjälmen och sådan tycker inte en ryttare som mig om.

Övriga platser
Mikael Rickfors:
”Jag ska köpa vingar för pengarna” kunde man sjunga åt denna låt men inte så dålig men åter en låt som man kommer glömma.
Velvet:
Också en låt som jag kommer att glömma fort.
Sofia:
Jag gillade denna låt men hur mycket gillade denna tjej Madonna och inte viste jag att det också var Greklands uttagning till melodifestivalen.
Maja Gullstrand:
Jag bara tänkte vår cirkus upplevelse i våras då hon var med och också där sjöng genom näsan (hon också).

1 kommentar:

Ulla sa...

Som vanligt en bra sammanställning från melodfestivalen.