21 februari 2009

Melodifestivalen 21/2

Till final i Globen
EMD:

Ja det var väl ok men inte så man dog direkt.
Molly Sandén:
Jag är lessen men jag fixar inte dessa ballader tyvärr.

Till Andra chansen
Rigo:
Den hade jag velat ha direkt till Globen, rolig och svängig.
BWO:
Sångaren har en ordentlig nässång och Bard hade glömt hakbandet till hjälmen och sådan tycker inte en ryttare som mig om.

Övriga platser
Mikael Rickfors:
”Jag ska köpa vingar för pengarna” kunde man sjunga åt denna låt men inte så dålig men åter en låt som man kommer glömma.
Velvet:
Också en låt som jag kommer att glömma fort.
Sofia:
Jag gillade denna låt men hur mycket gillade denna tjej Madonna och inte viste jag att det också var Greklands uttagning till melodifestivalen.
Maja Gullstrand:
Jag bara tänkte vår cirkus upplevelse i våras då hon var med och också där sjöng genom näsan (hon också).

1 kommentar:

Ulla sa...

Som vanligt en bra sammanställning från melodfestivalen.

Linnéas sommarlov 2017 (till skolan)

För andra gången denna sommar så åkte jag till ALV och denna gång med en kompis som heter Matilda och vi sov över också i ett litet hus bre...