6 maj 2009

Igår och idag

Mannen har landat och checkat in på sitt hotell i Hanoi men det tog flera timmar för alla resenärer att komma in i landet för de tog febern på alla.

När jag skulle lägga mig igår låg barnen och sov över hela sängen så det blev att flytta Linnéa men som tur är gick det bra utan gråt och skrik men det är ett evigt bökande på Linnéa när hon sover, hon vände och vrider på sig, sitter upp och slänger sig åt alla håll och kanter.
Agnes hon sover på ett och samma ställe och vänder baras på sig lite då och då, men jag vaknade av henne också när hon sjöng en stump i sömnen plus att hon en måste ha drömt något väldigt roligt för då fnittrade hon härligt.

I morse var tjejerna lite trötta men Agnes skulle idag till skolan med sina dagiskompisar och detta påminde jag henne om och då flög hon upp och klädde sig i raketfart.

Så här såg tjejerna ut när jag skulle lägga mig igår kväll:

8 kommentarer:

Ulla sa...

Så dom har alltså sån influensakontroll på alla. Sovbilden är ju för härlig. Vilken grodstil, så låg L ofta när hon var mindre. L slänger sig också väldigt mycket när hon sover. Och mellan kl 22-23 varje kväll så sparkar hon med benet i väggen.

Lena sa...

Ulla:

Japp, alla fick ta febern och de använde sig av en örontermometer.

Linnéa somnar alltid still och snällt och ligger stilla i ca 1-2 timmar men sedan drar hon igång och startar med att skrika nej, nej, nej för då ska täcket av och sedan är förflyttningarnas i full gång i några timmar för att sedan ligga ganska stilla tills hon vaknar på morgonen.

Ann-Britt sa...

S sov oxå som en groda,mycket sparkande var det med.Nu nöjer hon sig med att slå och sparka i väggen.

Nikki sa...

Nu måste jag fråga vad din man jobbar med *jättenyfiken*

Nikki sa...

Emma sover också så där!

Lena sa...

Nikki:
Det är så tråkigt så.
Ericsson.
Tyvärr är jag ganska ovetande om vad han gör men han skriver under sina mail med Manager Contract Management, han är alltså någon sorts chef där och han jobbar mot länder i Asien.

Nikki sa...

Men du då kan han ju börja på Ericsson i Lund ju! *S*

eva b sa...

Så sköööön sovstil hon har Linnea.
Det ser då himla mysigt ut.

Kramen