5 maj 2009

Barnen sover sött sedan någon timme

Detta gör de i min och mannens säng men inget kort är taget denna gång.
Får se om det blir något sov-bild för det finns många dagar för detta.
Mannen sitter nämligen nu på ett plan på väg till Bangkok där han direkt åker till Hanoi.
På söndag åker han till SINGAPORE för att direkt åka till Jakarta.
Onsdag nästa vecka så startar mannen hemresan och då är det till Bangkok och sedan hem till Stockholm.

Det är mycket sång här hemma just nu för tjejerna tränar och tränar för melodifestivals uppträdande på dagis som tyvärr kommer vara när vi är på Mallis men detta vet tjejerna inte om och ingen ska meddela detta för än vi har kommit till Mallis, så fröknarna på dagis har tystnadsplikt om detta.
Men attans vad bra tjejerna är och de är Mamma Mia (inte melodifestivalslåt men alla vill sjunga den), Gyllene skor, Främling, den som van i år (vad heter den?) och den kan Agnes perfekt för hon har tränat sen hon var liten på falsetten, Baby goodbye, H.E.A.T. och så någon till som jag glömt.
Idag när jag kom till dagis så var alla barnen lite halvsvettiga men det var för det just hade släppt loss i en melodifestivals träning.
Man får hoppas att de i Mallis har lite sånguppvisningar så tjejerna kan ta chansen och visa vad de kan.

Nä nu är det dags att natta mig så jag orkar med morgondagen utan mannen.

1 kommentar:

Ulla sa...

Då har du en intensiv vecka framför dig, när du är själv med tjejerna. Vad typiskt att uppträdandet är när ni är på Mallis. Men hoppas att de kan få sjunga och uppträda därnere istället.