16 maj 2009

En liten utmaning

Den här utmaningen hittade jag hos Mina Tre Töser och antog den.
Gör det ni också.

Hur gammal är du om 5 år?
54, HJÄLP

Vem var den senaste du träffade?
Mannen

Hur lång är du?
165 cm

Vilken är den senaste filmen du sett?
Mamma Mia på DVD idag (Linnéas älsklingsfilm).

Vem ringde du senast?
Mannen

Hur löd ditt senaste sms och till vem var det?
Är du på möte, till mannen

Vad är helgens planer?
Att roa tjejerna.

Föredrar du att ringa eller att skicka sms?
Båda.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Min mamma har inte varit gift med min far (som jag aldrig träffat) och om min pappa var gift eller skild har jag ingen aning om.

När såg du senast din mamma?
Lördags.

Vilken ögonfärg har du?
Blå, gröna, bruna

När vaknade du idag?
6:00

Har du någon gång hittat en katt?
Nej

Vilken är din favoritplats?
Hemma.

Vilken plats föredrar du minst?
Någon stans där de är krig.

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Förhoppningsvis i ett radhus, villa eller en stor lägenhet.

Vad skrämde dig som barn?
Mörker (fortfarande mörkrädd).

Vem fick dig att skratta senast?
Linnéa när hon ställde sig framför mannen med knäppta händer och en bedjande blick och sa ”CocaCola nälla, nälla pappa”

Är du för ung för att äga vinylskivor?
Nej, de är på landet

Har du stationär eller bärbar dator?
Både.

Sover du med eller utan kläder på dig?
Trosor.

Hur många kuddar har du i sängen?
4 i sängen och 2 till mig.

Hur många landskap har du bott i?
Ett

Har du någon gång spytt på någon?
Japp, på en dörrvakts skor.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Skor (fast jag älskar stövlar).

Är du social?
Ja, oftast.

Vilken är din favoritglass?
Chokladglass

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Där jag bor får man inget hus för de så det blir att spara eller varför inte renovera lägenheten.

Tycker du om kinamat?
Ja

Tycker du om kaffe?
JA, latte.

Vad dricker du till frukost?
Latte

Sover du på någon särskild sida?
Nej.

Kan du spela poker?
Ja.

Är du en beroendemänniska?
Nej

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej.

Vill du ha barn?
Har två det räcker

Kan du några andra språk än svenska?
Knagglig Engelska

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej.

Föredrar du hav eller pool?
Hav.

Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder till barnen.

Äger du dyra smycken?
Nej.

Har du någon gång testat narkotika?
Nej.

Vad var det senaste du stoppade i munnen?
Spagetti och köttfärssås.

Vem är den roligaste människan du känner?
Oftast just nu Linnéa.

Välj ett ärr på din kropp
Kejsarsnittet.

Vad har du för ringsignal?
Gammeldags ringsignal

Har du något klädesplagg kvar sen du var liten?
Ja

Vart togs din profilbild?
Har ingen (kom på att det har jag nog och den togs hos tant Berit på hennes födelsedag, om det är det som menas med profilbild)

Kan du byta olja på bilen?
Har aldrig försökt, har inget körkort.

Har du fått fortkörningsböter?
Har inget körkort.

Vilken var den senaste bok du läste?
Mamma Mu.

Läser du dagstidningen?
Bara på nätet

Prenumerar du på någon veckotidning?
Allt i Hemmet.

Dansar du i bilen?
VA?

Vilken radiostation lyssnade du på senast?
Ingen

Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?
Namn på en bok som dagis ska köpa till Linnéa

När var du i kyrkan senast?
När tjejernas (Agnes) döptes 2003

Vilka personer utmanar du?
Alla som vill

1 kommentar:

Ulla sa...

Vad roligt att du också gjorde den här utmaningen, så att vi fick veta lite mer om dig också.