9 maj 2009

Idag drog vi till Junibacken

Linnéa klappar Mamma Mu

Så här ser man ut efter en rutschbane tur

Nu ska Linnéa åka rutschbana

Agnes tittar ut

Mormor o Agnes

Linnéa tittar ut

Hallå i Trazans telefon

Prata Linnéa

Vad ska jag göra nu?

Ut från hatthuset

Ner från en ny rutschbana

Fladdermus ryttaren

Här kommer Agnes ridande

Ro, ro, ro

Matlagning

ÄNTLIGEN började PIPPI föreställningen





En rutschbana till

Lillagubben ryttare

Agnes på ett hus tak

Det är så himla roligt på Junibacken

Agnes står på något

Linnéa ska åka rutschbana

Linnéa är ute och rider nu

Två söta tjejer i en svamp

Linnéa bjuder på mat

Nu är vi på väg hem på en Djurgårdsfärja

Nu är vi på Ringen och har handlat lite kläder till tjejerna och också några leksaker och sedan blev det glass

Självklart fick Agnes också glass

4 kommentarer:

Helen sa...

Vilken härlig dag ni ser ut att ha haft. Och nu blev jag ju riktigt sugen tills jag ska till Junibacken i juni, när jag kommer till stan.

Hälsar Gyril

Carina - den gråa pippin sa...

Vilka härliga bilder! Blir lite avis att ha det där stället i närheten där man bor. Då kanske det inte är lika mycket folk som när det är mitt i sommarens semesterrusning och ALLA har tänkt samma tanke som vi att roa oss där.

Eva B sa...

Vilka fina bilder.
Ser ut som om ni haft en bra dag.
Jag har faktiskt aldrig vart där, men tur att mina barn har det i alle fall.
kram
Eva

Ulla sa...

Jättefina bilder från en härlig dag.