27 augusti 2008

Idag

kom mannen hem med ont i magen så han ligger i sängen eller sitter på toa.
Tjejerna fick prinsessväskor, plånböcker och klistermärken.
Så nu sover alla utom jag och tjejerna i sina EGNA sängar.

I morgon ska jag gå på bio med en kompis och det var länge, länge sedan något sådant hände mig.
De två sista filmerna jag har sett på bio är Alfons Åberg och spöket Laban och innan dess var det Se upp för dårarna för en så där 2 år sedan.
Jag ska se Mamma Mia och det ska bli så roligt plus att jag ska äta något gott innan också.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Nej, vad tråkigt att han har ont i magen. Härligt för tjejerna att få lite presenter när han kom hem.
Vad roligt att gå på bio och äta lite innan. Det var länge sen det hände mig också. Shreek 2 var min sista film, jag och A såg den. A vilen ju se Mamma Mia igen förut. Men nu när jag frågat så vill hon inte gå. Maken är ingen biokille, så jag får hitta någon annan att gå med.

Nikki sa...

Härligt! Inte att maken har ont i magen men resten! Bio, god mat, barn som sover i egna sängar osv......

Kram

Nikki