28 augusti 2008

MAMMA MIA

I kväll har jag varit och sett på Mamma Mia och jag blev helt betagen i filmen som var bra, rolig, romantiskt och massor av bra musik och bra skådespelare.
Alltså helt otroligt att en film med ABBA:s musik kan vara så himla bra.

Ni som inte sett denna film gå och gör det.

Jag som är lite små kär i Pierce Brosnan fick verkligen se honom i en annan roll än vanligt och han kan inte sjung men ändå var han såååååå bra.
Ja alla i filmen var bra och jag kan lugnt gå och se den en gång till.

Här kan man se en Trailer på filmen.
http://www.sf.se/filmer/film?filmid=49000295

2 kommentarer:

Nikki sa...

Vad kul att du haft trevligt!

Ulla sa...

Jag har hört fler som sagt att man blir så glad av att se filmen. Jag måste pallra mig iväg och se den snart. Har musiken från filmen och även om de manliga skådisarna inte kan sjunga särskilt bra så tycker jag ändå om den och lyssnar varje dag.