28 augusti 2008

Sjuk eller vad det kan vara?

Dagis ringde mitt i mitt telefonmöte på jobbet och meddelade att nu var Linnéa så där hängig igen och ville bara sova och snoret rann.
Jaha sa jag och la på luren för mötet och ringde mormor som tar Linnéa i morgon och jag stängde ner PC och åkte hem för att hämta Linnéa.

Agnes fick vara kvar på dagis för det ville hon.
Linnéa är inte särskild sjuk just nu i alla fall och har just ätet två portioner köttfärssås med färsk tagilatelli samtidigt som hon kollar på Bolibompa.

Om ca 1 ½ timme ska vi gå ut och hämta Agnes.

På måndag ska Linnéa till läkaren för att ta sköldkörtelprov plus att jag idag ringde och frågade om de kunde ta ett blodprov för att kolla blodvärde och HB eller vad det heter för att kolla så hon inte har något virus i sig.

1 kommentar:

Ulla sa...

Nämen, konstigt att hon blivit sjuk igen. Fast barnen är ju mycket sjuka den här tiden. Skönt att hon inte är så sjuk ändå.