2 juli 2008

En tisdag

Buss strejk i Stockholm men som tur är så bor jag bredvid tvärbanan som tar en till tunnelbanan och då har man inga större problem.
I morgon är det ögondoktorbesök för Linnéa och sen får vi se vad vi gör resten av dagen.
Idag var det på Globenscentrum som utforskades och ett Mac Donalds besök och sedan present handling i leksaksaffären och jag måste verkligen berömma mina tjejer som är så snälla att handla med.
Tjejerna fick lite leksaker de också plus super fina klänningar från Lindex.
Min älskade snälla och söte tjejer på väg mot tvärbanan som ska ta oss till Globen

2 kommentarer:

Ulla sa...

Tjejerna är verkligen jätteduktiga på att vara med och handla. Först nu har jag börjat tagit med L igen. Har gjort handlingsupppehåll på några år. Det var kaos varje gång.

Lena sa...

Hej Ulla:
Tjejerna är supersnälla i affärer.
Jag är faktiskt väldigt förvånad själv över detta och är lite stolt faktiskt när vi går i affärer och tjejerna lyder mig när jag säger till och kommer när jag ropar. Detta gör de ju inte här hemma direkt. Sedan har jag ju extra koll på Linnéa men ännu har inga rymning/försvinna tendenser visats så jag hoppas att hon inte kommer bli en liten rymmare som man läst att många DS barn är.