29 juli 2008

Dagens strandliv

Idag doppade mannen Linnéas ben och rumpa i vattnet och det gjorde att det tog ca 10 minuter för mannen att få bort henne från sin hals.
Sedan fick de gå till filten för hon sa att hon frös (det är ca 28 plus grader i luften och 23 grader i vattnet).

Efter ca en timme så gick mannen åter ut i vattnet med Linnéa men hon skrek hysteriskt och så försökte jag ta henne och försökte med sång men det gick hon absolut inte med på så det var bara att åter gå in mot stranden och filten med en nöjd Linnéa som meddelade att hon åter igen frös (denna gång hade hon inte ens blött ner tån).

Vi får se i morgon vad som händer för då kommer tjejernas dagiskompis Simon med lillebror Emil hit.

1 kommentar:

Ulla sa...

Du får ursäkta att jag blir full i skratt när jag läser om doppet. Jag kan se Linnéa framför mig skrikandes och sen fast runt din hals. Och just att hon frös! i denna värme.