21 juli 2008

Test

Denna test hittade jag hos två av mina favorit bloggare.
Och resultat för mig blev:

Din personlighetstyp:
Logiskt sinnade, kreativa tänkare. Kan bli mycket entusiastiska över teorier och idéer. Strävar ofta att bringa klarhet i teoretiska frågor. Värderar kunskap, logik och kompetens mycket högt. Tystlåtna och reserverade. Svåra att komma inpå livet. Individualister. Ointresserade av ledarskap och makt. Deras analytiska förmåga gör det lätt för dem att upptäcka samband som andra inte ser. Fungerar bäst när de uppmuntras att använda sin fantasi och förmåga till kritiskt tänkande.

Kärriärer som skulle kunna passa dig:
Fysiker, kemister, biologer, fotografer, strateger, matematiker, universitetslärare, programmerare, animatörer, tekniska skribenter, ingenjörer, jurister, brottsplatsutredare, skribenter, artister, psykologer, systemvetare, utredare, besiktningsmän, lantmätare.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej.
Hittade hit genom 'Heja Abbe'.
Fin blogg du har med intressant och kul innehåll och inte en massa tråkigt babbel som många andra bloggar inehåller. Denna kommer jag fortsätta läsa regelbundet =)
Med Vänliga Hälsningar
Elisabeth

Nikki sa...

Hallååå där. Vet egentligen inte vad jag ska skriva men ville bara ge ett livstecken från mig så du vet jag varit här!

Kram

Nikki