28 april 2009

Skola för Agnes

Idag har jag ringt (och sände också ett mail med hela skolhistorien) till Årstaskolan (den skola har min mamma gått i ) och frågat om det finns någon möjlighet att Agnes kan gå där nu när Linnéa inte längre ska gå i den andra skolan.
Och vet ni?
DET VAR INGA PROBLEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Biträdande rektorn sa på en gång att det var ok och skulle ringa i morgon och meddela vilken klass det blev och hon var ganska säker på att det blev den klassen där de övriga dagiskompisarna ska börja.

Snacka om att jag nu är lättad.

JAG ÄR GLAD trallilall…

5 kommentarer:

sofia sa...

Va skönt att det gick bra att byta skolan för Agnes. Fick reda på idag hur det blir för Elin till hösten. Vet inte om du har hört någon ang Linnea ännu? Vi ses!! /Sofia

Lena sa...

Sofia:
Linnéa ska gå kvar på Älgen och Elin där ner (som jag nu inte kommer ihåg vad det heter, minnet var är du?)

Nikki sa...

Vad härligt att det någon gång i alla fall kan bli som man önskar!

Ulla sa...

Men vad roligt att det löste sig så bra, grattis!

Anonym sa...

Hej. Åsg inte att du hade svarat innan de jag skrev för typ 1 sec sedan. skall Linnea gå kvar med dom som e födda 05?

/Sofia