23 april 2009

Simavslutning

Kameran har fått något fel igen så ljudet är otroligt hemskt men ändå så får det komma med här på bloggen.
Agnes gnällde lite när vi gick till badet att halsen gjorde ont men "hurtiga" jag sa att det går nog över när du druckit lite vatten och fått simma som du tycke är så roligt.
När Agnes kom upp från badet jätte glad men otroligt frusen (det är tropisk värme i detta badhus) så förstod jag att hon nog inte var så frisk.
Men här kommer lite bilder och filmer från simavslutningen.






2 kommentarer:

Nikki sa...

Så har jag också gjort, inte förstått att barnen faktiskt är sjuka. Man skäms lite efteråt men det är ju svårt att se när barn verkligen är sjuka ibland tycker jag! Fina bilder som vanligt!

Ulla sa...

Jag har också gjort så, tycker att dom kan sluta sjåpa sig och sen har det visat sig att dom varit sjuka. Snacka om dåligt samvete sen. Agnes var duktig som fixade avslutningen trots sjukdom.