6 april 2009

Måndag

Agnes vaknade 05:30 och ropade efter pappa men jag gick och hämta henne för hon verkade inte vilja komma själv men jag fick inte hämta henne för det var bara pappa som skulle komma.

Kom till jobbet och märkte att jag hade glömt plånboken.

Hade tagit på mig skor från i höstad om inte alls var sköna utan gjorde ont som bara attan.

Kom på att tjejerna skulle på dans efter dagis så det var att gå hem efter jobbet och innan hämtning av barnen och packa deras rygga med danskläder.

Gick till konsum för att köpa riskakor men fick gå ut utan något och gå hem igen för plånboken låg fortfarande hemma.

Väl på dagis kom jag på att busskortet går ut idag och detta kan inte fyllas någon annan stans utom på SL service ställe så det fick jag meddela Agnes att efter dansen så måste vi ta bussen till gullmarsplan så jag kunde fylla på kortet 30 dagar till.

Dansen för barnen gick bra!

På bussen till Gullmarsplan viskade Agnes ”jag har bajs i byxan”.
Kollade byxan (diskret) och såg att det bara var lite, lite så jag vi fortsatte till Gullmarsplan.

Resten av kvällen har gått smärtfritt och tjejerna sover sött.

2 kommentarer:

Ulla sa...

Vad skönt att läsa att det finns fler som är glömska. Vissa dagar är helt hopplösa.

sivan sa...

Vissa dagar går allt på tok! Uppskattar din blogg.