16 december 2008

Tisdag

Idag är tjejerna på dagis fast Linnéa har hostat hela natten så jag känner mig som en elak mamma fast tjejerna sprang in på dagis och Linnéa ropade XXX, XXX, XXX (alltså resursens namn) och slängde sig om henne med en kram och sprang sedan för att leka och Agnes var ännu lyckligare för henens stora kärlek kom samtidigt som oss så hon sprang efter honom (stackars kille)…..

Så nu är det bara och vänta och se om Linnéa fixar en hel dag på dagis idag.

Jag är fortfarande otroligt mätt efter ett otroligt fint och gott julbord i går kväll.
Jag klämde till och med ner en nubbe (tog hela kvällen att få i sig den men till slut kom den ner).
Här är länken till dit vi var: http://www.sundby-gard.se/

3 kommentarer:

ylvisen sa...

Hoppas det gick bra på dagis! Jag ska oxå dricka nubbe i helgen då vi firar jul med barnens farfar!

;O)

Ulla sa...

Hoppas att det gick bra med tjejerna. Vilket fint ställe där ni åt julbord. Nubbe var det längesen jag drack, det går inte ihop med mina mediciner. Men det är alltid roligt att se hur folk grinar illa när de dricker snaps och ändå vill en del ha mer.

Nikki sa...

Hoppas Linnéa orkade hela dagen! Ibland är det så svårt att avgöra om de verkligen är sjuka eller inte. Hosta hela natten kan de ju tyvärr göra veckovis och då kan det ju vara svårt att vara hemma! Man får gå utifrån om de verkar sjuka eller inte och vara beredd att hämta hem dem om det skulle ändras! Såg mysigt ut stället där ni var på julbord!