18 december 2008

Onsdag o Torsdag

En onsdags förmiddag med en liten halvsjuk Linnéa (som idag har varit hos mormor och så blir det i morgon också) som inte vill äta macka och inte heller dricka upp sin mjölk fast hon fått sugrör men en liten sång får hon i alla fall fram.


Idag gjorde Linnéa sitt allra första jämfotahopp!
Jag fick med det på en filmning men den blev så lång så det får bli denna film istället där hon gör några stycken men väldigt låga.
Sedan så vill båda tjejerna se sig själva och det är ju inte så lätt.

4 kommentarer:

Nikki sa...

Hörru du nu får du lära mig lägga upp filmer! Jag kan inte lägga upp de jag tar med mobilen på blogger för de har fel ja vad heter det format tror jag HA! HA!

Lena sa...

Jag trycker bara på filmremsan uppe till höger och så hämtar jag den film jg vill visa och så fyller jag i ett namn och sätter ett x i en ruta och så väntar jag länge, länge innan den blir uppdateras. Man hinner byta blöja på Linnéa eller gå till "end hålplattsen" själv, eller gå igenom kylskåpet mycket noga (de är jag otroligt bra på, jag hittar alltid något jag kan tugga i mig).

Lena sa...

De jag skrivit ovan är till dig Nikki

Ulla sa...

Ha ha ja det är inte lätt att titta på sig själva när man filmar. Men dom gör ju ett bra försök.