13 december 2008

Agnes och lite annat

Agnes är sjuk.
Började redan i fredags med att hon hade ont i halsen men hon var pigg och så var det också Lucia.
När vi kom hem i fredags så hade Agnes lite feber. Idag har hon nog ingen feber men hon är väldigt förkyld och har en hemsk hosta.
Hoppas nu hon är bättre i morgon så tjejerna kan gå till dagis nästa vecka så jag får jobba.
Sedan har jag hela två veckor och två dagars semester (i och för sig med jobbmobilen på).
Ska bli härligt att få vara ledig och slippa gå upp tidigt på mornarna och stressa iväg tjejerna till dagis.

2 kommentarer:

Nikki sa...

Håller tummarna för att Agnes blir bättre och att du får lov att jobba lite innan du ska vara ledig! Minns inte om jag kommenterat erat skolval? Jag litar helt på ert omdömme och att ni gör det som är det bästa för Linnéa, ja det är jag övertygad om! Lycka till med skolan! Börjar de verkligen nästa år? Är de bara 1 år yngre än Lucas?

Ulla sa...

Åh vad tråkigt med dessa förkylningar som går runt runt hela tiden. Vad skönt att ni får vara lediga ett tag snart, det är ju en bra julledighet i år. Maken blir ledig nästan 3 v, eftersom de stänger över jul och nyår och maskinerna måste servas.