17 december 2008

Linnéa

Idag har Linnéa feber.
Hon klarade dagisdagen igår men det var en väldigt snorig och hostig tjej som hämtades hem.
Agnes har gått till dagis så det blir en nerbäddat Linnéa i vagnen som jag sedan får ta och hämta Agnes med.
Men lite frisk luft är nog bra för Linnéa också plus att jag tar bussen fram och tillbaka så de kommer nog gå bra.
Linnéa var vaken på morgonen och vinkade hejdå till Agnes och mannen men sedan gick hon och sov och gör det fortfarande.

Mannen har tagit bilen upp till Gävle för att sedan åka hem till Stockholm för julfesten som Agnes har berättat om för alla på dagis.
Mannen ska nämligen uppträda med ledningsgruppen och de ska ha röda kalsonger, kavaj och paraply (Agnes Bolibompaparaply) och sjunga "Its raining man" plus att de ska dansa också, mannen är som ett stort kassaskåp när det avser dans så jag skulle ge många pengar för att få se detta.

En febrig och trött Linnéa:

3 kommentarer:

Ulla sa...

Stackars Linnéa, det verkar hopplöst att bli av med förkylningarn nu. Lena, det uppträdandet skulle jag också vilja se, ha ha. De kommer ju verkligen att bjuda på sig själva.

Nikki sa...

HA! HA! Jag kan också bidra om jag också får se...........

Tråkigt att Linnéa blev sjuk i alla fall! Hoppas hon snart kryar på sig!

Nu vet du vad vi vill se på bloggen! Din man i röda kalsonger och kavaj och ett Bollibompa paraply! HA! HA!

Lena sa...

Ulla o Nikki:

Jag vill också se. Men troligen så kommer jag inte få se ett enda foto på detta.