22 september 2008

Inget speciellt men ändå lite att kryssa i

Hittad hos http://barbamammaochvratliv.blogspot.com/

Har du sett mer än 55 serier är du en nörd :)
(Även om du bara har sett ett avsnitt så kryssa i!)

[] Gilmore Girls
[] Grey's Anatomy
[] Prison Break
[] Desperate Housewives
[] OC
[] One Three Hill
[x] Vänner
[] Hidden Palms
[x] Sjukhuset
[] 24
[x] Simpsons
[x] Scrubs
[x] CSI
[x] CSI Miami
[x] CSI New York
[x] Jordan Rättsläkare
[x] Joey
[] Bones
[] Dawsons Creek
[] Heroes
[x] House
[] Brothers and sisters
[x] Sex and the City
[] Navy CIS
[] Lost
[x] My name is Earl
[] Ugly Betty
[] Smallville
[] Southpark
[] Stargate Atlantis
[] The 4400
[] The Office
[x] Two and a half men
[x] Spin City
[x] Cold Case
[] Criminal Minds
[] Home and away
[x] Lilla huset på prärien
[x] Dallas
[] Shark
[x] Tredje klotet från solen
[x] Law and order
[] Våra bästa år
[x] Sabrina Tonårshäxan
[] Rockstar: Supernova
[x] Alla älskar Raymond
[] Ghost Whisperer
[] 8 simple rules
[x] Nya Svensson Svensson
[] Lizzie McGuire
[] Stacked
[x] Magnum
[] VIP
[] Myggan
[x] Vita huset
[x] Advokaterna
[] All of us
[] Las Vegas
[] Xena
[] Entourage
[x] Cityakuten
[x] Will & Grace
[] Beverly Hills
[] Sjunde himlen
[x] Dharma & Greg
[x] Fresh Prince in Bel Air
[] Skilda Världar
[] Summerland
[] Tre Kronor
[] L-word
[] Vita Lögner
[] Andra Avenyn
[] Rederiet
[x] Hem till gården
[] How I met your mother
[x] That 70's Show
[] Alias
[x] Seinfield
[] Glamour
[] Huset fullt
[] Hjälp
[] Mitt liv som död
[] The Shield

1 kommentar:

Ulla sa...

Jag får väl ta och kryssa lite jag också, risken finns att jag blir klassad som nörd sen. Men då bjuder jag på det.