8 juni 2008

Säffle

I torsdags bar det av på en snabbvisit till Säffle.
När vi kom fram var det pappans tvillingsysters yngsta son som tog studenten och där efter middag hos systern.

Så här fina kläder hade vi när vi firade vår kusin:
Tjejerna var överlyckliga och Coca Cola och godis gör ju vilken unge som helst glad plus härligt väder och spring och lek ute sent, sent på kvällen.

På fredagen bar det iväg till Värnens strand och Agnes badade som bara den och Linnéa lekte riktigt bra vid stranden och gick till och med ut i vattenbrynet för att leka.

Bilder på tjejerna vid Värnens strand:


Sedan åkte vi till pappans bror på kvällen och där blev det mer mat, Coca Cola och godis för tjejerna.

På lördagen bar det åter igen iväg till stranden och Agnes hon badade så klart men Linnéa satt på en pyttebrygga och hade roligt åt Agnes och vägrade helt att gå i vattnet.

Idag söndag bar det av hem igen i 32 graders värme så det var tur att man har en bil som sprutar ut kyla.

En bild på Agnes när hon åter igen badar i Värnen i lördags:

3 kommentarer:

Ulla sa...

Vilklen härlig helg ni har haft.

Nikki sa...

Låter som en härlig helg! Och shoppinggalen som jag är så måste jag ju säga att de där klänningarna är helt ljuvliga (Emma hade haft båda om hon bara varit lite mindre *S*)

Lena sa...

Ulla o Nikki:
Det har varit super trevlig helg!

Nikki: Jag är också shoppinggalen!
I onsdags em så gick jag igenom Lindex och H&M på deras klänningssortiment (alltså de som jag inte redan inhandlat tidigare) och köpte 6 klänningar till tjejerna så det räckte varje dag plus shorts och super fina smockade linnen.
Vad min man tycker är en sak men jag mår alldeles utmärkt efter en sådan runda.
När man är lite för rund för de kläder jag vill ha får man köpa till tjejerna i stället.