22 maj 2008

Utmaning nr 2

vardagspussel har lämnat en utmaning till mig:

Vad gjorde jag för 10 år sedan?
98 var det. Ja sedan 8 år fortfarande super kär i min man som då endast var min fästman och vi bodde där vi bor idag.
Vi hade just köpt vårt landställe av min moster och inga barn hade vi så det var ett ganska slappt liv vi levde med mycket jobb men härliga helger på landet och många middagar med kompisar och ibland sena kvällar ute något som aldrig händer längre och som jag inte heller saknar.
Vi hade också i flera år försökt få barn och det skulle ta hela 5 år till för att få två underverk.

5 måsten att göra imorgon:
I morgon har jag just bestämt att jag ska vara ledig från jobbet.
Detta för att det går magsjuka på dagis och tjejerna har ännu inte fått det och jag gör ett försök och hoppas, hoppas att de inte blivit smittade och att den har dött ut tills på måndag.
Så mina måsten i morgon är:


  1. Frukost till tjejerna
  2. Borsta tänderna på tjejerna
  3. Bada tjejerna
  4. Lunch till tjejerna
  5. PUSSA o KRAMA på tjejerna så mycket jag kan i morgon

Om någon undrar var middagen tog vägen för tjejerna så ska mannen fixa den i morgon på ett berömt ställe med ett stort M i början.

Dåliga egenskaper:
Oj vilka ska vi ta?

  1. Jag har försökt att banta i nu 5 år men misslyckats varje dag.
  2. Jag kan ibland skrika åt mina barn.
  3. Dåligt minne för namn

5 platser där jag bott:

  1. Årsta
  2. Västerhaninge
  3. Brandbergen
  4. Alby
  5. Guangzhou i China

5 jobb som jag haft:

Inte så lätt tyvärr det blev bara tre stycken:

  1. Travstall
  2. Postgirot
  3. Och nu på en Bank

4 personer jag vill veta mer om

  1. NIKKI
  2. Mina Tre Töser
  3. Söt och Snygg
  4. Sedan får du som kommer in hit också svara om du vill!

Inga kommentarer: