1 december 2009

Kallt men trångt

Nya fönster har vi nu i hela lägenheten men vi har det också SVINKALT på grund av att allt gjordes på en dag och då har alla fönster i lägenheten tagits bort samtidigt och också målning gjorts plus byte av fönsterbleck så det är i alla fall vädrats ordentligt i lägenheten idag.
Så det blev att jag sover med tjejerna (som har raggsockor och tjocka pyjamasar på sig) i mannen och min säng och mannen får sova i Linnéas säng.
Men vad det snarkars bredvid mig nu.
Linnéa är lite täppt och snorig och låter som ett helt sågverk och Agnes snarkar också men bara hälften av de som Linnéa får ur sig så nu är det dags för mig att somna och enligt mannen (som säkert ljuger) så snarkar jag värst i denna familj så det lär bli härlig musik snart i detta sovrum.

3 kommentarer:

Ulla sa...

Vad skönt att det har blivit gjort nu. Men mindre kul med kylan i lägenheten. Hos oss beskyller både man och A mig för att snarka, men dom ljuger nog dom med. Men L är värst på att snarka och låta. En gång hos stödfamiljen så trodde den hon delade rum med då att det var ett monster i rummet på natten, stackars barn.

Nonne sa...

hm jag säger bara att Öronproppar följer med vart jag än reser med dig :) nej nu ljuger jag lite, de följer alltid med, jag bor ju med en som oxå snarkar. I natt hade jag mina föräldrar hos mig...... tack å lov för öronproppar ;)

Teija sa...

Det är inte lätt med snarkning, varken för den som snarkar eller den som får höra på!
Vi har också fått fixat med fönstren men när ett fönstren togs ut hängde glasmästaren på en yllefilt. Helt fenomenalt vad den höll värmen faktiskt!
Hoppas att ni blir ordentligt krya allihop, ha en bra helg
kram!