28 december 2009

Hannah M

En kort tur till landet blev det efter jul för mannen ramlade i trappen och slog i ryggen så nu har han super ont stackaren.

Sedan så sprack ett vattenrör också på landet som är till kranen ute och mannen kunde inte hjälpa till att fixa detta och jag är ingen bra rörmeck så det blev att stänga av vattnet helt och åka hem fast mannen hade behövt vila någon dag till innan hemfärden.
Det tog lång, lång tid för honom att gå ner för alla våra trappor på landet men han kunde köra bilen hem men gå är otroligt svårt för honom.

Sedan har mammas väninna ramlat igår och brutit båda sina handleder och den ena handleden gipsades direkt och den andra opererades idag.
I morgon ska mamma och jag till sjukhuset och hälsa på henne.

Men nu till rubriken.
Det var två lyckliga tjejer som kom hem och rusade in till sitt rum och började måla sig och klä på sig Hannah M kläder och sjunga hennes sånger.
Linnéa är helt med och hon vill bli kallad för Miley och Agnes ska bli kallad för Hannah.

3 kommentarer:

Ulla sa...

Jag tycker verkligen synd om din man som gjort illa sig i ryggen. Hoppas att lite vila gör att han blir bra snart. Och vilken otur din mammas väninna måste ha haft, båda handlederna brutna. Kul att tjejerna var nöjda med att komma hem. Glöm inte att att kalla dom för Miley och Hannah nu då, ha ha.

Nonne sa...

Stackars Ulf, säg att jag lider med honom, jag vet hur ont det gör att ramla i trappor !!! Jag gjorde ju bara illa rumpan, fast jag har haft hela färgkartan på skinkan, det har varit förra veckans nöje. Vilken färg har mamma på skinkan i dag :)

Lena sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.